Per tercer any Vins Vidart col.laborarà la gala dels Premis Cactus donant suport al talent gironí, com a patrocinador oficial del Club de Màrqueting de Girona
Els Premis Cactus busquen recompensar els esforços de professionals de l’entorn digital i el màrqueting, i d’empreses que confien en els professionals d’ambdós sectors de la província. Persones i empreses que contribueixen al desenvolupament del talent local.
I fent el símil amb aquestes empreses i empresaris, es fàcil observar que no hi ha dos empreses iguals, com tampoc no hi ha dos cactus iguals. El cactus és una planta que sobreviu en les pitjors condicions climàtiques i suporta períodes llargs de sequera com els projectes empresarials sòlids. I fent un joc de paraules, en el camp empresarial moltes vegades cal punxar diverses vegades en una trajectòria professional per poder acabar realitzant projectes destacats.